A Harmadik Birodalom, a Harang, és az UFO-k

Nem kell betojni, természetesen a fenti kép hoax, egy látványos fake:D Viszont van, ami nem az! Az előző poszt tekinthető akár beharangozónak is ehhez. Hogy a németek mire is jutottak az Antarktisz fagyos vidékén, máig is csak találgathatunk, viszont vannak dolgok amik nagyon is biztosnak tűnnek, még akkor is ha egy második világháborús sci-fi-be érezzük csöppenni magunkat…

A náci birodalom összeomlása után, sok találgatás, és sok feltételezés született arról az egykori hatalomról, amit sem az oroszok, sem az amerikaiak nem ismertek belülről – egyszerűen túl távol voltak ahhoz, hogy megtehessék, kémek ide, kémek oda. Ezen találgatások közé tartoznak a német birodalom technológiai arzenáljával kapcsolatos feltételezések. Mint azt az előző posztban olvashattátok, nem szaroztak Hitlerék, ha valami fontosat véltek felfedezni, a világ végéig nyomultak hogy kiderítsék annak jelentőségét.

Nagyon jól tudjuk, hogy a német tudósok és feltalálók rendkívüliek voltak. Kidolgozták, majd megvalósították a világ első ballisztikus rakátatípusát, a V2-t. 1932-re fejlesztette ki Werhner von Braun az Aggregat 1-es, etalonnal és oxigénnel működő rakétát, majd az A2-es is elkészült, és miután az új kancellár, Hitler is láthatta a sikeres próbáját, Werhner és csapata hirtelen azon kapta magát, hogy már fegyvereket fejlesztenek, és nem a légi -és űrkutatásban vesznek részt. 1942-re, 6 évnyi kemény fejlesztés után építették meg, már a Balti-tenger egy kis szigetén, Peenemündében a A4 típusjelű rakétát, mely aztán a V2-vé nőtte ki magát. Több próbálkozás után sikerült is kalibrálni a szerkezetet – a rakéta 193 kilómétert tett meg egyhuzamban. Ugyanezen szerkezet egy fellövés alkalmával 189 kilóméter magasra emelkedett, és ezzel gyakorlatilag az első szerkezet volt, mely az űrbe jutott.

És ez még semmi. Hogy ténylegesen tisztában lehessünk a náci technológiai gépezet hatalmasságával, beszélni kell a Horten testvérek hihetetlen találmányáról. 1943-ban, Göring azt a parancsot adta, hogy kreáljon a német ipar egy olyan repülő szerkezetet, mely ezer kilónyi töltetet tud ezer kilóméter/órás sebességgel, akár ezer kilóméter távolságra is szállítani. A 3×1000 programnak csúfolt ötlet szinte képtelenségnek tűnt akkor: bár a Junkers Jumbo 004B meghajtása képes lett volna magas sebességet elérni, de hihetetlenül zabálta volna a hajtóanyagot. Az ekkoriban a sikló repülést tanulmányozó Horten testvérek itt kerülnek a képbe. A felhívás hallatán előtérbe helyezik egy magánprojektjüket, a HO IX-et, melyből aztán megszületik a világ első lopakodója. Igen, a németek papírra vetették a világ első működő, nem propeller hajtotta, rögzített szárnyú, lopakodó repülőgépének tervét. Az első és második fejleszések, a V1 és V2 tesztelésénél a testévrek is jelen voltak még, mikor a kettes típus kielégítő repülési mutatókat produkált, már az Amerika Bomber készítésén fáradoztak, és a teljes gyártás és teszt a Gotha fegyvergyárhoz került. Több sikeres, és több sikertelen teszt ellenére kitartóan javították a prototípusok hibáit. Így jutottak a háború végső fázisában a V3-mashoz, mely gyakorlatilag a már működő gép – lett volna. Azonban a 40 megrendelt lopakodó sosem készülhetett el teljesen, merthogy jobbról az amcsik, balról a ruszkik döntögették a Berlin kapui felé vezető utakat. És hogy miért volt a gép lopakodó? Reimar Horten elmondása szerint a faragasztóval kevert szénpor-bevonat tette azzá. A Nortrop-Grumman csoport 2008-ban megépítette és tesztelte, a soha el nem készült csodafegyvert. Más, akkori gépek radar-észlelhetőségének mindössze a 40%-át produkálta a masina. Ebből arra lehet következtetni, hogy lehetséges, ha a Horten fívérek hamarabb állnak elő a Horten Ho 229-es terveivel, egy olyan repülő szörnyeteget teremthettek volna, mely még időben fordíthatott volna a háború kimenetelén.

A Horthen fivérek

És repülőgépük, a Horthen HO 229

És ezen a hihetetlen találmányon keresztül jutunk el a sci-fi részéig a történetnek. Hol is kezdjem… Először is lényeges eleme a történetnek a "paperclip" avagy a gémkapocs-projekt, amit korábban említettem. Ennek során német tudósok megmenekülhettek, egészen amerikáig és britanniáig, ahol aztán az "agyelszívás" keretén belül a szövetségesek hadifejlesztéseit támogatták, a náci tervek helyett. Az 1944-es programban irgalmatlan mennyiségű tudás vándorolt a tengeren túlra, még maga Reimar Horten is önként jelentkezett a program keretein belül. Aztán hirtelen 1947-ben, Roswellben lezuhant az a bizonyos ismeretlen repülő tárgyként számon tartott szerkezet. De valóban annyira ismeretlen lett volna ez a tárgy? Az "agyelszívás", a repülő szerkezetek fejlesztésében akkoriban robbanásszerűen bekövetkezett fejlődés, és idegen repülő dolgok az égből való lepottyanása sok emberben összekapcsolódik, és lehet hogy joggal. Ugyanis a németek feltételezhetően antigravitációs kísérleteket is folytattak. 1944 nyarától a német hadigépezet nagyrésze a föld alá költözik, a szövetséges bombázások elől. Ausztia, Csehszlovákia, és Lengyelország alatt kilóméteres alagutakat vájnak a föld mélyébe, hogy a fegyver és munícióutánpótlást valamelyest biztonságban tudhassák a németek. Ide rejtőzik a náci tudományos világ hadipara is. Bármennyire is hihetetlen, de a Harmadik Birodalom, és Hitler maga is érdeklődött az iránt, amit ma "okkult"-nak nevezünk. Csak egy érdekes példa: sokan, akik ismerték kicsit is a náci vezért, tudták: mániákus megszállottsággal kereste azt a dárdahegyet, mellyel Jézust megdöfték a kereszten. Ezen német tudósok hihetetlen távolba látásuk, és okkultba hajló képzeteik  révén hihetetlen dolgokat is találtak fel, már szinte idegen dolgokat.

Ilyen idegen dolog lehetett a harang is. A harang elvileg egy elektromosan töltött vortexet, egy mini-tornádót hozott létre, mely megfelelő kordában tartással tárgyakat a levegőbe emelhetett, és lebegtethetett. A gépezet elvileg a Wenceslaus-i bányában működő "Der Riese", avagy "Az Óriás" elnevezésű fegyvergyárban volt tesztelésnek alávetve. A Glocke program, avagy a harang-program keretein belül állítólag egy ténylegesen harang szerű szerkezet vertikális lebegési képességét tesztelték higany, radioaktív elemek és elektromosság segítségével. A két, egymással ellentétes irányban forgó gyűrű és a hajtóanyag hozta feltételezetten létre a hatást, ami által a harang lebegni kezdett. A projekt annyira fontos volt a németeknek, hogy nem engedhették hogy a Gémkapocs-projekt ezt ellopja tőlük: Hitler 62 tudóst, és még néhány munkást gyilkoltat meg, hogy nehogy szövetséges kézbe kerüljön a csodálatra méltó Harang titka. Itt kerül a képbe Hans Kammler, az SS egyik tisztje, aki szép lassan feldolgozta magát a ranglétrán, annyira, hogy a gázkamrák fejlesztésétől egészen a V2 rakéták és a már leírt lopakodó repülőgép fejlesztésének irányításában is komoly szerepet kapott. Állítólag Kammler kapta
meg a parancsot, hogy a befelé nyomuló szövetséges erők miatt ölje meg a tudósgárdát, az információ kiszivárgásának megállítása érdekében, azonban egyesek szerint más végezte el a mocskos munkát – Kammler pedig, aki a szövetséges oldalra állásról gondolkodott, egész egyszerűen felszívódott. Namármost hozzá kötik többen is a Harang programot. Nürnbergben meg sem említik a nevét, pedig a varsói mészárlás, és több munkatábor, köztük a leghíresebben elkövetett tettek kapcsán is felmerülhetett volna a neve. Lehetséges volna, hogy Kemmler az amnesztia és totális eltűnés kegyéért cserébe a szövetségesek kezébe adta volna a Harang technológiáját? Kemmler lehet hogy Wernhnerhez, Lippisch-hez, a vertikális felszállások kutatójához, és a többi nagy elméhez csatlakozott a Gémkapocs során a tengerentúlon?

Hans Kammler

A "Henge", a kőgyűrű, amihez állítólag a Harang volt erősítve

Meglehet. 1 évvel azután, hogy amerika a német hadigépezet nagy tudósainak többségét magáénak tudhatja, 1947 júniusában Kenneth Arnold, az amcsik 56 éves berepülő pilótája arról tesz jelentést, hogy egy csapatnyi, nagyon furcsa, szárnyak, és meghajtás nélküli repülő objektumot látott. Kenneth úgy írja le őket, mint repülő csészealjak, és ezzel új fogalmat teremt. Két héttel később pedig, a nagy port kavaró Roswelli incidens is megtörténik. A lezuhant repülőgép meglehetősen hasonlít Horthen fivérek lopakodójára. Kemmlerrel együtt eltűnik később az állítólagos Harang prototípusa is. Majd egy évre rá UFO-k röpködnek az amerikai égbolton. Rakd össze. Az, hogy az amerikai kultúra aztán unalmában valamiféle idegenekkel köti össze ezeket a gépezeteket, már megint egy dolog. A Roswelli jelentések egyértelműen kizárnak mindenféle feltételezést miszerint idegeneket találtak volna – azt viszont említi, hogy találnak két darab összeégett holttestet. Az elszaporodó UFO észlelések többségét jól láthatóan az amerikai légibázisok, és fegyverkutató központok köré csoportosíthatjuk.

És még egy csepp a pohárban, hátha kiborul: az 5 millió dolláros támogatású, 50-es évek beli program, az "Ezüstbogár". Az 1953-mas kanadai fejlesztés, az avrocar, egy VTOL volt, azaz egy "Vertikálisan fel -és leszálló gép". A projectet aztán az amerikai légierő vette át 1954-ben, további fejlesztés céljából. A John Frost, brit tudós által feltalált szerkezet jellegzetes UFO alakú volt. A titkosnak induló projectet 1961-ben felfüggesztették, a prototípusokat amik megmaradtak, pedig múzeumokban állították ki. Azonban egyesek szerint ez csak egyfajta próbálkozás volt, az amerikai és a német technológia ötvözésére. A projectben részt vevő híres német tudós, Alexander Lippisch állítólag nem egyszer elismerte: hasonló szerkezeteket már tesztelt a német birodalom szolgálatában Prága közelében, John Frost pedig nem tagadta: német mérnöki munkák inspirálták a szerkezet megteremtésében. És valóban, egy Viktor Schauberger nevű feltaláló, Repulsine nevű kis gépecskéje ugyanezt próbálta reprodukálni. A kis szerkezet a Coanda-effektus által próbált levitálni, és valójában a Avrocar is ezt próbálta 3 nagyteljesítményű turbina segítségével elérni. Viktor leírásaiból tudjuk, hogy a szerkezet működött: csaképp teljesen kiszámíthatatlanul. Egy alkalommal arról számol be, hogy a masina egyenesen az égnek kezdett száguldani, szétverve a mennyezetet. Schaubergert azonban lengyelországba viszik. Igen, az állítólagos tesztek, és a Harang-project otthonába.A háború után Viktor elmondása szerint a Repulsine egyes kíérleti darabjait a megszálló szövetséges erők egyszerűen elkobozták tőle.

Az Avrocar már továbbfejlesztett verziója

A Repulsine

Ha létezett a híres harang, és ha sikeres volt az amerikaiak agyelszívó programja, akkor bizony kimondhatjuk: nem sokon múlott a németek részéről, hogy olyan arzenált hozhassanak létre, amely által ma a történelem egészen más lehetne. Ha ez a gyanúsan reálisnak látszó összesküvés-elmélet igaz, akkor pedig az a teljesen érthetlen, hogy az amerikaiak miért akarják mindenáron eltitkolni hogy a lopott technológiát sikerült működőképességig fejleszteniük. De hát ilyenek ezek a nagyhatalmak.

Azonban ne feledjük, hogy a történet egy komoly részének alapja a Harang, melyről semmiféle képi, vagy írásos bizonyítékunk nincsen. Mindössze annyi, hogy egy Igor Witkowski nevű haditörténész elmondása szerint egy lengyel titkosszolgálati tiszt olyan dokumentumokat mutatott neki, melyekben Jacob Sporrenberg egykori SS tiszt részletesen vall a Harang funkciójáról, és fellelhetőségéről. Witkowksi később könyvet is ad ki a Harmadik Birodalom csodafegyvereivel kapcsolatban, és máig is aktívan kutatja a területet, ahol feltételezhetően a Haranggal kísérleteztek.

3 responses to “A Harmadik Birodalom, a Harang, és az UFO-k

  1. El kell különíteni az evilági megoldású harang (korong, csészealj) alakú repülőeszközöket az “UFO” technológiától. Az előbbiek nem voltak használhatók, az amcsik-kanadaiak és az oroszok még 10 évet folytattak az elv felhasználására és végül mindenütt megbukott a vízszintes sík stabilitási problémái miatt. Megmarad az emelőlégcsavar az F-35 amerikai vadászbombázónál, ahol megvannak a hagyományos stabilizáló felületek.

    A földönkívüli technológiát alkalmazó gyakorlati eredmények a Wril társaság hazugságaiból került át egy Zünder nevű amerikai neonáci író cégmentő bestsellerébe. A történet és a képek túlnyomó része onnan terjedt el az ufó- és bulvársajtóba.

Hozzászólás a(z) Levéltáros bejegyzéshez Kilépés a válaszból

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google kép

Hozzászólhat a Google felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s